Vasemmistomedia paljasti jälleen omat tuplastandardinsa valheellisessa raportoinnissaan Washingtonin tapahtumista. Kun vasemmistomellakat riehuivat Portlandissa ja muissa vasemmiston hallinnoimissa kaupungeissa ja rakennuksia poltettiin maan tasalle, liikkeitä ryöstettiin, ihmisiä pahoinpideltiin ja tapettiin - niin se oli näiden vasemmistopropagandaa levittävien "valtamedioiden" mielestä rauhanomaista mielenosoittamista.
Kun nyt 40 yksilöä, joista osa oli kasvojentunnistusjärjestelmän tietojen peusteella tälläkin kertaa Antifan aktivisteja, tunkeutui Kongressin tiloihin - niin nämä samat vasemmistomediat julistivat heti toiminnan terrorismiksi ja syyttivät tilanteesta Trumpia ja Trumpin kannattajia.
Vasemmistomediat (CNN, Yle, HS, Mtv3, IS, IL, ...) eivät pysty raportoimaan rehellisesti asioita.
Epstein-luokka haluaa sodan Venäjää vastaan hinnalla millä hyvänsä - Suomen äidit herätkää
su 21.06. 10:29
Artemis kohti Kuuta
la 11.04. 12:53
Suomalainen media on järkyttävän huono
la 27.09. 10:28
Onko suhteiden palauttaminen Venäjään mahdollista?
su 07.09. 18:20
Onko sukupuoli-identiteetti-ideologiasta tullut uusi valtionuskonto?
to 24.04. 11:23